Επιτακτική ανάγκη η ορθή επιλογή του επαγγελματία καθαριστή ταπήτων –ταπετσαριών

 Στην Προαναγγελθείσα Ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Σωματείο Ταπητοκαθαριστηρίων ‘Η ΑΤΤΙΚΗ’, σύμβουλοι από το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕ, αναφέρθηκαν στην Καινοτομία, παρουσιάζοντας κάποιες λύσεις και μορφές συνεργασιών, αλλά και για τα προβλήματα στην υπάρχουσα κατάσταση, αναφέρθηκαν και παρουσίασαν έναν πίνακα με την κοστολόγηση στον καθαρισμό ταπήτων, για το2013 .

Η Πρόταση-Πρόκληση –Πρόσκληση , με  βάση πάντα την ποιότητα και την προσφερόμενη  τιμή, που είχαμε κάνει περιείχε έναν παρόμοιο πίνακα, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν αναλυτικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες με το κόστος τους  ανά m² και να μπορούν οι ίδιοι να επιλέγουν τις εργασίες με την ποιότητα μιας αποτελεσματικά παρεχόμενης καθαριότητας.

Από το Σωματείο εκδόθηκε ένα Δελτίο Τύπου με σύσταση ότι καλό θα ήταν το ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ να είναι έγκριτο μέλος του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΩΝ “Η ΑΤΤΙΚΗ”. Διότι τα μέλη του είναι καταγεγραμμένα και επιμορφωμένα στα ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ ,τηρούν τον Κανονισμό Δεοντολογίας του Σωματείου , σέβονται το Επαγγελματικο Περιγράμμα του Καθαριστή ταπήτων – ταπετσαριών (ΚΥΑ) 110998/8-5-2006 και ελέγχονται για προβληματική παροχή υπηρεσιών από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Δεν υπήρχε όμως καμιά διευκρίνιση ότι,«όταν δεν καλύπτουν τα απαραίτητα που ορίζονται από την νομοθεσία και τον Κ.Φ.Σ «, απεναντίας υπήρχε έμφαση εκτός των άλλων να αποφεύγονται τα στεγνοκαθαριστήρια, πλυντήρια ρούχων και οι αυτόκλητοι σύμβουλοι καθαριότητος κλπ.

Τα των Σωματείων μπορούν να τα λύσουν από μόνοι τους. Η στοχοποίηση του στεγνοκαθαριστήριου – πλυντήριου ρούχων του Κυρ΄ Νικου, που οι γείτονες τον εμπιστεύονται 45 χρονιά, αλλά έχει εξασφάλιση μια μακροχρόνια και επιτυχή συνεργασία, βασιζόμενη στους τρεις πυλώνες οικονομία – κοινωνία – περιβάλλον με ταυτόχρονα περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη, γιατί να γίνετε και οι καταναλωτές να μην του δώσουν τα χαλιά;

Του Κυρ΄ Νικου που από την μια πρέπει να αντιμετωπίσει κινήσεις όπου του ‘’παίρνουν’’ τα παπλωματά και τις κουβέρτες, ( χωρίς οι καταναλωτές να γνωρίζουν που και πως πλένονται) και από την άλλη την στοχοποιημένη επίθεση για τα χαλιά, γιατί θέλει να τα δώσει σε μέλη του Σωματείου, συναδέλφους που αυτούς τους καιρούς επενδύουν σε Καινοτομίες.

Το Σωματείο Ταπητοκαθαριστηρίων ‘Η ΑΤΤΙΚΗ’, γνωρίζει πως το στεγνοκαθαριστήριο – πλυντήριο ρούχων του Κυρ΄ Νίκου, αλλά και οι Παλιές η Νεοσύστατες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις-εταιρίες που δεν μπορούν να επενδύσουν σε εκσυγχρονισμένο εξοπλισμό, αφού καλύπτουν πάντα τα απαραίτητα που ορίζονται από την νομοθεσία και τον Κ.Φ.Σ , είναι στα πλαίσια του Επαγγελματικού Περιγράμματος του Καθαριστή ταπήτων – ταπετσαριών και του Κανονισμου Δεοντολογίας , μπορούν να έχουν Υποστήριξη είτε από Καινοτόμες καθετοποιημένες μονάδες ΜΟΝΟ για επαγγελματίες, είτε σε Καινοτόμες καθετοποιημένες μονάδες Συναδέλφων μέσα από το πρόγραμμα (Third Party Logistics Services), η άλλα προγράμματα , (shop-in-shop) η (shop-walkers) .

Έτσι θα έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους μια υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία και αυστηρές προδιαγραφές διασφάλισης , με βάση πάντα την εναρμόνιση των δαπανών με την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. και.

Δεν γνωρίζω – ίσως στο Σωματείο να θεωρούν καινοτομία- το να μην αναφέρουν πουθενά στο Δελτίο Τύπου , πως θα προστατευτούν οι καταναλωτές από τα ‘‘Υποτιθέμενα Tαπητοκαθαριστηρία’’, όταν χρησιμοποιούν την ονομασία ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ, είναι δεν είναι μέλη, καλύπτουν τα απαραίτητα που ορίζονται από την νομοθεσία και τον Κ.Φ.Σ , όπως αναφέρετε και στο Δελτίο Τύπου.  Είναι όμως ‘’μεσαζόντες’’ όπως τα Έκπτωτικα deals, γιατί τα δίνουν σε άλλους, η τα πλένουν στις ταράτσες, η τα απλώνουν εκτεθειμένα στον ήλιο και την αφρικάνικη σκόνη κλπ., αλλά δεν έχουν και τα ειδικά μηχανήματα και εργαλεία, όπως επαγγελματικά πλυντήρια, ειδικές μηχανές καθαρισμού και μηχανές συσκευασίας, δείχνοντας στα έντυπα τους, αλλά αντ’ άλλων (βλέπε Κανονισμός Δεοντολογίας παρ .12-13)

Το 2006 την 13/10/ στο ΕΘΝΟΣ , συμφωνά με τις συμβουλές του πρόεδρου του Συλλόγου Tαπητοκαθαριστηρίων «H Aττική», έλεγε ότι μια λογική τιμή για χαλιά μηχανής και μοκέτες κυμαίνεται μεταξύ 4,5 -6,5€/τ.μ. και ότι «Tα 4 €/τ.μ. μπορεί να είναι μια συμφέρουσα τιμή για τον πελάτη, αλλά το πιθανότερο είναι πως για να επιτευχθεί μια τόσο χαμηλή τιμή έχουν γίνει περικοπές σε προϊόντα και γενικά δεν γίνεται σωστή δουλειά.

Το 2013 που όλα τα Νοικοκυριά είναι επιβαρυμένα, με την Ενδο-οικιακή ρύπανση, και την χαμηλή ποιότητα καθαρισμού από τους καταναλωτές , λόγω των καταστάσεων, γιατί δεν τους ενημερώνουν για εκείνα τα ‘‘ έγκριτα μέλη’’, που κάνουν και ( Απολύμανση στα ακάρεα, σκόρος !!!!!), δεν κάνουν σωστή δουλειά, αφού όπως αναφέρει και ο πρόεδρος από το 2006 , πλένουν από 3,12 €/τ.μ. 3,20€/τ.μ. 3,50€/τ.μ., αλλά και με βάση τον αναλυτικό πίνακα για την Κοστολόγηση Υπηρεσιών Καθαρισμού Χαλιών , που παρουσίασε ο σύμβουλος Επιχειρήσεων και Συνεργάτης του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕ, στην οποία ανέφερε ότι , για τους καταναλωτές μια ‘’λογική τιμή’’ θα ήταν περίπου 6,07 €/τ.μ

Οι καταναλωτές θα πρέπει όταν αναλάβουν δράση ώστε να γνωρίζουν με ποιον τρόπο και σε ποιες εγκαταστάσεις θα πλυθούν και θα αποθηκευτούν τα χαλιά τους , μοκέτες αλλά και τα παπλώματα, να μπορούν να επισκεφθούν τους χώρους που εμφανίζονται σε έντυπη η ηλεκτρονική μορφή, ακόμα και όταν παραλήπτες τα δίνουν σε Συνεργαζόμενα Ταπητοκαθαριστήρα.

Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν Επαγγελματίες Καθαριστές ταπήτων – ταπετσαριών και ασκούν το επάγγελμα στα υψηλότερα επαγγελματικά επίπεδα εργασίας και ευγενικής συμπεριφοράς, με εμπλουτισμένες γνώσεις σε επιμορφωτικά σεμινάρια.

Όπως σε όλα τα επαγγέλματα, έτσι και η βιομηχανία καθαρισμού ταπήτων /ταπετσαριών, έχει το μερίδιο των “μη επαγγελματιών”, όπου υπάρχουν μερικοί χωρίς καν Επαγγελματική Συνείδηση και Επιχειρηματική Ηθική παίζοντας ίσως με την υγεία των καταναλωτών , την περιούσια τους αλλά και το περιβάλλον.

Η Επιχειρηματική Ηθική είναι ο κοινός δρόμος προόδου, ανάπτυξης και κοινωνικά υπεύθυνης δραστηριότητας. Είναι η μοναδική επιλογή με βλέψεις στον μακροχρόνιο ορίζοντα και μάλιστα χωρίς ημερομηνία λήξεως, καθώς βασίζεται σε ορθολογική αξιοποίηση .Αποτελεί με άλλα λόγια, το δρόμο που θα ανατρέψει τη φορά της φθοράς και θα δημιουργεί αληθινό και επωφελές χειροπιαστό κοινωνικό μέρισμα για όλους.

Ίσως στο Σωματείο να θεωρούν καινοτομία, το να μην ενημερώνουν γενικά για ότι καλό και καινοτόμο γίνεται στον χώρο, ώστε να το μάθουν και άλλοι συνάδελφοι, η και Νέοι Επιστήμονες Κλωστοϋφαντουργοί, Χημικοί, Περιβαλλοντολόγοι, αλλά και οι καταναλωτές , γιατί όμως;

Κατά την δική μου άποψη, οι καταναλωτές που διαμένουν στην Ελλάδα, όταν γνωρίζουν τι πραγματικά αγοράζουν, θα προτιμήσουν την ποιότητα στον καθαρισμό και όχι τις φτηνές τιμές, γιατί το “υποτίθεται καθαρό” είναι πιο επικίνδυνο από το βρόμικο.

Όλοι οι πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα οφείλουν να γνωρίζουν, είτε ασχολούνται Επαγγελματικά με τον καθαρισμό ταπήτων ταπετσαριών, είτε σκέπτονται να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα, η είναι καταναλωτές, μελετώντας σε βάθος τα προαναφερόμενα, θα βγάλουν τα συμπεράσματα τους για τον πόλεμο στον “βωμό” του Green & Clean Services.

Πρόληψη για την ρύπανση ως προτεραιότητα έναντι του ελέγχου.

Από χρονιά αναφερόμαστε για την Επιλογή του Επαγγελματία Ταπητοκαθαριστή αλλά και στην ανάγκη μέριμνας για την Υγεία, χωρίς Εκπτώσεις στη Υγεία τους με ‘‘Μειωμένες τιμές αναμφιβόλου ποιοτικής διασφάλισης ’’ που τους κοστίζουν ποιο ακριβά.

Θα συνεχίσω να λαμβάνω μέρος σε Επιμορφωτικά Σεμινάρια Επαγγελματικής Κατάρτισης για το Αστικό και Περαστικό Περιβάλλον, ώστε να μπορώ να μεταφέρω μια Ολοκληρωμένη Υποστήριξη στην Περιβαλλοντική Διαχείριση των εσωτερικών χώρων , όπως κάνω πάντα εδώ και 25 χρονιά.

Καινοτομία είναι ο Καθοριστικός ρόλος της Επιστημονικής διάγνωσης προβλημάτων ώστε να καθιστα Απαραίτητη την επαγγελματική συνεργασία από έναν Επιστημονικό Διαγνώστη ( Cleaning Advisor ) για Ενημέρωση και Διάγνωση Προβλημάτων, Υγειονομικού και Περιβαλλοντολογικού Ενδιαφέροντος στους Εσωτερικούς Χώρους, που έχουν επιπτώσεις στην υγεία.

Υπενθυμίζω ότι οι χώροι δεν αποστειρώνονται από το σκόρο, αλλά και ότι τα άκαρεα, ο κοριός, ο σκόρος, το σκαθάρι των χαλιών δεν εξουδετερώνονται με Απολύμανση , παρά μονό με εγκεκριμένα βιοκτόνα και απεντόμωση, ( εντομοκτονία) τα οποία για την Παροχή Υπηρεσιών Απεντόμωσης μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν μόνο οι επαγγελματίες που έχουν Άδειες Καταπολέμησης Εντόμων και Τρωκτικών από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Όταν η καθαριότητα είναι θέμα Υγείας, πρέπει να υπάρχουν Οικονομικές λύσεις για όλους, με Επαγγελματική απορρύπανση για την διασφάλιση ενός οικονομικά καλύτερου τρόπου ζωής.

Βοηθήστε τους καταναλωτές πελάτες σας,, να αντιμετωπίσουν την κρίση , με τις οικονομικώς ανταγωνιστικές και ποιοτικώς εναρμονισμένες εναλλακτικές επαγγελματικές λύσεις απορρύπανσης στα χαλιά. Όλοι οι καταναλωτές, για να προστατεύσουν την υγειά τους, πρέπει να προσφέρουν σε όλα τα χαλιά  τους μια στοιχειώδη Επαγγελματική απορρύπανση, στο μισό κόστος το 50% ενός επαγγελματικού πλυσίματος και πλένοντας τα κάθε 2-3 χρονιά ( όταν δεν είναι λερωμένα) , γιατί ένας χρωστικός λακές δεν είναι επικίνδυνος για την υγειά τους.

Καινοτομήστε και μέσω του ΕΣΠΑ, ‘‘Επενδύοντας σε Ανθρώπινο Δυναμικό’ και την επιχειρηματική συνεργασία με Επιστημονικούς Διαγνώστες ( Cleaning Advisors ) και τον θεσμό της χορηγίας (Sponsoring). Εμείς υποστηρίζοντας την Καινοτομία Επενδύουμε μαζί σας και Επιδοτούμε τα Σεμινάρια μέσα από το πρόγραμμα του Ανταμείβομαι , για την Επιτόπια Ενημέρωση των καταναλωτών πελατών σας, ώστε να βλέπουν όλες τις λεπτομέρειες από κοντά και να γνωρίζουν ποσό επιβαρυμένος είναι ο χώρος τους, με βάση πάντα την εναρμόνιση των δαπανών με την ποιότητα των παρερχομένων υπηρεσιών και την καλύτερη διασφάλιση τους.

Εδώ θα επαναλάβω την σημαντικότητα του Επιστήμονα Διαγνώστη με την απαραίτητη συμβολή του προς τους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα, ώστε να μην μπαίνουν στο χώρο ‘’ αυτόκλητοι σύμβουλοι καθαριότητας’’, δηλαδή ένας επιπλέον λόγος που οι Επιστήμονες πρέπει να παραμείνουν στην Ελλάδα.

Τα Εξειδικευμένα Προγράμματα για Εναλλακτική Καθαριότητα της Greenest με τις νέες Καινοτόμες Υπηρεσίες υποστήριξης για υψηλού επιπέδου Ποιότητα Εξυγίανσης όλων των εσωτερικών χώρων, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις -εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες –Ταπητοκαθαριστήρια , Στενοκαθαριστήρια –εριβαλλοντολογικού και Υγειονομικού ενδιαφέροντος), για να μπορούν εκμεταλλευόμενες τις ανταγωνιστικές ευκαιρίες , να δίνουν την Μεγαλύτερη Προστιθέμενη Αξία στις υπηρεσίες τους , πετυχαίνοντας  το πιο επιδιωκόμενο πλεονέκτημα στην αγορά .

Εμείς με συνεχόμενες προσπάθειες μέσα από το cleaningnews.gr και τα SitePortals GreenMiteClean.gr και GreenAndClean.gr προσπαθούμε να βοηθήσουμε στην πληρέστερη ενημέρωση, αλλά και την δημιουργία μιας ολοκληρωμένης υπαρξιακής υποστήριξης, στην ανάπτυξη Νέων Καινοτόμων Επιχειρησιακών Ευκαιριών και στην Εναλλακτική Καθαριότητα.

Πληροφορίες μπορείτε να μας ζητήσετε με ένα email στο info@klintec.gr η να καλείτε στο τηλέφωνο 2104829839, 6932245887

Ιωάννης Βγενής
Cleaning Advisor

Πηγή:http://cleaningnews.gr/?p=6457http://tapitokatharistes.net

About Giannis Vgenis

Αφήστε μια απάντηση